hep yanlız tek başına bazen güçlü bazen korkak..... ali bal aşkı..

16 Temmuz 2008 Çarşamba

hanimiş yemek tarifleri


bildiginiz üzre ben yemek blogu hazılamak amacıyla olusturdum ayselıimutfagı ,ama ne yemek tarifi gördünüz burda ,nede yemek fotografları dimi,bunun sebebi dogru düzgün bır fotograf makinamın olmayısıdır,en yakın sürede insallah yemek tariflerımide gorüceksiniz,tabii makina alırsam kı umarım en kısa zamanda alırım.bir bilsenız ne güzel yemekler yaptım ne guzel sunumlar hazırladım,esim gec geldıgı halde günlük ikimizin öğünlerinin yemekleri sıradan ama sofralarım ne sık oldu,ama tek bir kare resmim bile yookk.esimin telefonuyla cektiklerimin dısında tabii,onlarda pek net olmadı.kısacası yemek tarifi koyamadıgım icin üzgünüm:(umarım benimde resimdekı gibi bi makinam olur,gerci onlarda cok pahalıdır amma hayalı bile hos)sevgiler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Anacim resmi olmasa dahi tarifleri ekleyebilirsin mesela :)

Safiye dedi ki...

selam canım tabiki ekleyebilirsin beni ben de seni ekliyorum bir an önce fotoğraf makinesi alman dileğiyle...
Safiye